Nu kan jag äntligen andas ut!

Jag klarade eximonationen!!!

Jippiii!! Jag har varit så orolig i flera veckor nu när jag väntat på att få svar eftersom jag fick stressa jättemycket för att hinna få in uppsatsen i tid. Slarvade med referenser med flit i slutet till och med för att jag skulle hinna och var inte ett dugg nöjd med mitt arbeta. Har varit 100% säker på att jag skulle få underkänt eftersom det var mycket slarvande från min sida för att jag skulle hinna klart med den. Fick mail i fredags från våran tutor (lärare) att hon hade sänt allas examinationsuppgifter med respons och betyg på posten, så förväntade mig ett brev igår. Slängde mig upp ur sängen igår när jag hörde brevinkastet, men icke, inget brev där inte. Tänkte att ja då kommer det väl imorgon då, men inte dök det upp något brev idag heller. Började få ännu mer panik och bli ännu mer nervös inför resultatet. Tanken slog mig då att dom kanske hade skickat det fel så att det hamnat i Eskilstuna hemma hos mamma, så jag ringde henne, men inget brev där heller. Tillsut ringde jag min lärare nyss och berättade att jag inte fått tillbaka uppgiften och då sa hon att det tydligen var fler som hade detta problem. Hon berättade också att jag var godkänd!!!! Känns som en sten släppts från mitt hjärta nu, jag är så lycklig eftersom jag inte hade räknat med det. Nu känns allt mycket bättre. Hon sa också att det starka hos mig är att jag skriver så otroligt bra och att det är härligt att läsa mina texter, känns så himla kul att få höra sådant!

Nu kan jag äntligen andas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0