Idag och igår

Idag har jag mått lite småilla hela dagen, men jag har i alla fall hållit mig från att spy vilket känns skönt. Inte varje dag det händer liksom. Jag börjar i alla fall må mycket bättre nu om dagarna och det tycker jag verkligen är på tiden eftersom det är vanligast att illamåendet går över runt vecka 12, så nu kan jag börja leva lite mer som normalt igen utan att behöva tänka på hur dåligt jag mår hela tiden=)

Igår var jag, Robert och Murmlos eller jag kanske ska börja kalla honom Erik som han faktiskt heter, ja hur som helst var vi i alla fall ute på en liten åktur för att leta efter bilprovningen. När det var klart så tyckte vi att det var alldeles för länge sedan vi var på en riktigt jobbig Torby-runda så då gick vi i alla fall in där och kollade lite för att stilla vårt tornby-sug. På vägen hem blev det mc donald's.

Idag fick vi hem våra foton som vi beställt på extrafilm.se, jättebra blev dom så nu ska vi bara sätta in dom i vårt album. Mycket roligare att ha lite bilder på fotopapper än bara på datorn eftersom de har en tendens att försvinna där ibland. Nu ska jag ta tag i lite studier, blir att läsa två kapitel ur Säljös bok, "Skriftspråk som medierande redskap" och "Tolkning, kommunikation och lärande i skriftspråkskontexter", visst låter det spännande? Sedan ska jag ta och skriva två sidor om läsandets och skrivandets betydelse för våra liv bland annat. Får se hur mycket jag hinner ikväll, resten får jag ta i morgon.  


Kommentarer
Postat av: Robert

Jag tycker du borde skriva två inlägg om dagen!!
Älskar dig älskling

2008-04-16 @ 17:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0