Kanske en spark i magen!

Ja då var det helg igen vilket aldrig är fel. Har pratat med studievägledaren idag och registrerat mitt studieuppehåll som jag ska ha nästa läsår. Skönt att ha det avklart, behöver tydligen inte informera CSN om det heller för det skulle göras automatiskt.

Nu är det snart dags för oss att börja laga lite god middag som vi har köpt för våra sista pengar, kyckling, potatisklyftor och café de paris sås. Ja annars händer det inte mycket ikväll, vi funderar på att ladda hem några avsnitt av Heroes säsong 2 och om det inte det hinner bli klart så får vi väl kolla på det värdelösa programmet Talang 2008, man vet ju aldrig kanske dyker det till och med upp en talang den här gången.

För övrigt så kan det vara så att jag har känt av de första rörelserna från vår lilla bebis, men jag är inte alls säker eftersom jag inte vet hur det ska kännas.

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag hoppas verkligen att det var det du kände.
puss puss

2008-04-18 @ 18:14:11
URL: http://robertsegen.blogg.se
Postat av: erik

Det kan ha varit något du ätit också?

2008-04-18 @ 19:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0