Tvätt

Idag händer det inte mycket, ska precis sätta på en maskin tvätt. Vi behöver tvätta en hel del nu innan fredag då vi ska till Eskilstuna, och även om det bara är för en helg så behövs det med tanke på att vi knappt har någonting att ta på oss längre, speciellt inte Robert.

Igår uträttade vi en hel del då vi var på en liten Tornbyrunda, köpte Linneas studentpresent och en spjälsäng. Nu är det bara present till min lillasyster och något som jag kan ha på mig när Linnea tar studenten som är kvar att köpa den här månaden. Vad jag ska ha på mig är ett stort problem just nu och jag måste verkligen köpa något nytt för det enda jag har som jag kan ha nu är tröjor, alla klänningar och kjolar/byxor är för små nu när magen har blivit större. Så antingen måste jag köpa något som jag kan ha till någon tröja som jag har hemma eller så får jag köpa en klänning. Det är inte lätt när man bara blir större och större hela tiden=)


Kommentarer
Postat av: erik

Om det verkligen krisar så kan du få låna en tröja av mig.

2008-05-08 @ 18:39:35
URL: http://mrmlz.blogg.se
Postat av: Hanna

Kul att du har blogg Sandra=) Rickard hälsar massor;P

2008-05-15 @ 12:17:22
URL: http://hannachristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0