Fredag 17/4

Vi vaknade strax före 7 i morse, det verkar som Hugo ändrat sina sovvanor nu till att vakna runt 7 itället för 6 vilket jag absolut inte har något emot.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, Robert jobbar idag med men han slutar tidigare vid 16 så då kanske vi ska ta en sväng ut till Ikea. Och så kanske vi hinner in på Babyproffsen också så vi kan kolla på en ny bilbarnstol som vi snart behöver köpa, vet bara inte vad vi vill ha.

Det verkar som det blir fint väder idag också så det kanske blir att vi går ut och går en stund senare.

Nu börjar Hugo bli lite trött så jag ska försöka få honom att somna nu.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Åh, kul med IKEA & Babyproffsen :D

och skönt med fredag !

2009-04-17 @ 13:32:22
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jag hoppas tiden kommer gå fort :) de flesta säger att det är den sista tiden som går såå långsamt!?

2009-04-18 @ 10:44:58
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0