Tisdag 14/4

Nu har jag inte skrivit på ganska länge men det har varit fullt upp hela tiden så det har bara inte blivit av.

Idag har vi haft tvättstugan för andra gången, skönt att slippa tvätta en massa maskiner här hemma. I tvättstugan hinner man tvätta och torka 4 maskiner tvätt på 3 timmar, lika mycket skulle ta minst två dagar här. Robert är iväg och hämtar allt nu.

Hugo är jättegrinig idag, han är inte nöjd över huvud taget och vill varken äta eller sova, jag tippar på att det är magen som spökar. Han skulle äta strax efter 12 men då  vägrade han och bara grät så då fick jag honom att sova, så får vi se om han vill äta lite när han vaknar.

I morgon eller på torsdag ska jag och Hugo hem till Elin och Nova, ska bli kul att träffa dom!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Hoppas ni har haft en bra påsk ? :)

2009-04-14 @ 14:25:21
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0