Måndag 6/4

Då var det måndag igen, men eftersom Robert är ledig känns det mer som helg. Tyvärr mår han illa och ligger i sängen nu, hoppas verkligen inte att han håller på att bli magsjuk, det skulle vara typiskt nu när han äntligen är lite ledig. Hugo ligger också och sover nu så det är verkligen lungt här nu.

Hugo åt hans favorit hitills idag, den där äppelrotfruktsgrytan som jag gjorde härom dagen med köttfäspuré och en klick creme fraiché nerrört, och till efterrätt mosad banan. Det var verkligen en succé, han åt glatt upp allting utan minsta problem. Både jag och Robert smakade på det och det var riktigt gott!

Idag har Wilhelm namsdag och det heter både Hugo och pappa i mellannamn, så grattis till dom!

Idag ska jag åka ner på stan och byta storlek på mina skor, tycker att dom känns försmå så det är bättre att jag tar ett par större.

Nu ska jag ta och fixa iordning mig.

Här kommer en bild på Hugo från igår innan han och Robert gick ut på promenad. Mössan har Hugos gammelfarmor eller vad det nu blir (min farmor) gjort, han är såå söt i den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är söt i allting.

2009-04-06 @ 19:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0