Tisdag 7/4

Idag har vi använt tvättstugan för fösta gången på snart 2 år, hittills har vi bara använt vår egen tvättmaskin. Så nu har vi tvättat 4 maskiner i tvättstugan och 3 här hemma, så nu är verkligen ALLT rent. Blev så många maskiner eftersom det var massor av handdukar och sängkläder. Känns verkligen jätteskönt att ha allt rent nu.

Hugo fick ligga naken på sitt lammskinn en stund idag, tänkte att det inte var någon risk att han skulle kissa eftersom han precis gjort det när jag bytte blöja, men så fel jag hade, klart han kissade! Så nu måste vi ta och köpa ullschampoo så att vi kan tvätta den. Den lille rackaren!

Det blev ändrade planer vad gäller min mormor och systers besök som skulle ha varit i fredags, dom kommer i morgon istället. Ska bli kul att träffa dom, mormor har bara träffat Hugo en snabbis sedan han föddes så hon kommer nog tycka att han blivit stor.

Vi har bestämt att vi ska tapetsera och måla om i vardagsrummet snart, är så trött på hur det ser ut nu och eftersom Robert får väldigt bra rabatt från sitt jobb så blir det inte dyrt alls. Vi ska åka ner någon dag här och kolla vad dom har och vad vi vill ha. Omväxling förnöjer som man brukar säga!

Hugo har börjat somna lite senare på kvällarna nu, runt 20.00 är det nu. Tror att det beror på att det är så mycket ljusare ute nu och i vårt sovrum börjar det inte bli tillräckligt mörkt förrän då, trots persienner. I och för sig gör det inte så mycket nu mot våren/sommaren när man kanske vill göra lite mer på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Melinda

åhusch, hatar tvättstugan :D

2009-04-07 @ 22:20:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Okeej. Så du tycker den är liten ?

Vi ska beställa från min kusins jobb har jag bestämt mig för nu. En Recaro. Dem ska vara jättebra tydligen. Så man får ju se !

2009-04-08 @ 17:40:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Monica/mormor

Tack snälla goa du för att vi fick komma och besöka

er alla tre..Det var helt underbart att få uppleva lille Hugo eller "solstrålen" som jag kommer att kalla honom hädanefter..han är helt fantastiskt snäll och fin lilla underverket. Hoppas verkligen att det inte blir så långt tills nästa besök..längtar redan..ler..



Önskar er en fin dag tillsammans med farmor och farfar och Glad Påsk till er alla!

Bamsekramar till er från mormor!

2009-04-09 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0