Världens sorgligaste låt!

Kanske inte, men väldigt väldigt sorglig är den. Lars Winnerbäck & Miss Li - om du lämnade mig nu. Har inte lyssnat alls mycket på Winnerbäck, men gud vad han är bra! Och just nu är jag helt fast i den låten. http://www.youtube.com/watch?v=9pk3J9-1-UA&feature=related

Nu har vi precis fixat i ordning i köket och jag har diskat, så skönt att ha det tipp topp där innan man går och lägger sig så man får komma upp till ett rent och fint kök. Finns verkligen inget värre än att mötas av ett diskberg när man går in i köket på morgonen.

Nu ska vi se ett avnitt Prison break och sedan är det sovdags!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Melinda

Alltid skönt att ha allting bortdiskat :)

Jag är väldigt pedant i köket ;P haha

2009-04-16 @ 23:18:26
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Monica/mormor

Kul att du håller snyggt och att du gillar Lars Winnerbäck och miss Li..dom är jättebra..kanske du skulle lyssna på Joakim Thåström och flicka med guldbruna ögon..den är helt underbart bra..

Kram till er!

2009-04-22 @ 17:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0