Fredag 21/8

Nu var det en evighet sedan jag skrev här sist.. Från och med nu blir det ändring på det.

Det har hänt så mycket sedan sist så det är ingen mening att jag ens försöker mig på att berätta allt. Vi har i alla fall varit i Eskilstuna några dagar och haft det väldans trevligt med god mat, utflykt till parken zoo och tittande/lyssnande på Björn Rosenström som spelade på å-festen som hölls då vi var där, bland annat. 

Robert har också haft semester och på onsdag drar hans skola igång igen. Har varit kul att ha honom hemma här så det blir tråkigt när han ska börja igen, men å andra sidan är det ju mycket skönare när han går i skolan än när han jobbar till kl 18-19 varenda dag, som han har gjort nästan hela sommaren.

Ja just det, det finns ju ännu en anledning till att jag faktiskt inte haft möjlighet att skriva här, förutom att det bara inte har blivit av, min dator har varit trasig. Det var inte kul, speciellt inte när vår andra gick sönder samtidigt. Nu är dock båda fixade och fungernade igen. 

Hugo växer och mår bra och allt gick bra på hans 10-månaderskontroll med läkarbesök förra veckan. Tänk snart blir han ett år! Det går så fort!


Nu ska jag gå och lägga Hugo för sin middagslur.
 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Skönt att veta att ni lever. Vi funderar på om vi inte ska komma förbi på Söndag för att gratta er båda. Går det bra? Jag ska se till att Martin ringer Robert och frågar.



Kramar Kristin med familj

2009-08-21 @ 15:45:27
URL: http://familjenetuna.blogg.se/
Postat av: Kristin

Lägg märke till att det är augusti och inte Juli, hi hi hi.

2009-08-21 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0