Onsdag 26/8

Idag mår jag inte bra, är magsjuk och har lite feber. Allt jag har stoppat i mig har kommit upp lika fort igen, till och med vattnet jag druckit. Hoppas att det går över snabbt för det är inte kul att ta hand om en hyperaktiv 11-månaders bebis som blir megagnällig när jag är så här tråkig och slö. Förstår att han tycker att jag är grymt tråkig, för det är jag i nuläget.

Det var skönt att Robert hade 3 timmars lunch i alla fall så att jag kunde lägga mig och vila en stund då. Dessutom var han så snäll och kokade nyponsoppa som jag fick med glass och biskvier till, det var gott och det har jag än så länge fått behålla. Nyponsoppa och blåbärssoppa är det enda jag vill ha när jag är sjuk, så har det varit ända sedan jag var liten.

Så idag har det inte hänt så mycket med andra ord. Nu ska jag lägga mig och vila en stund tills Hugo vaknar.

Bilder kommer! Har varit så dålig på det nu men till nästa inlägg så ska jag se till att tömma kameran och lägga in några.

Kommentarer
Postat av: linaericajonasson.blogg.se

Hej lilla gumman, krya på dig.

Vi har parat Pamela och Leah 2 ggr var så det kan bli 6-8 valpar var, tur att du inte har så många Hugo idag.

Kram från farmor

2009-08-26 @ 20:52:43
Postat av: Melinda

men stackare :/ du får krya på dig!

med oss är det fint tack :)

2009-08-26 @ 23:49:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0