Onsdag 16/12

Hugo ligger och sover och potatisen står på spisen, jag ska äta frukostkorv, potatis och pepparotsås. Idag har vi hittills inte gjort något speciellt. Jag har ringt och sagt grattis till mamma som fyller 43 år idag. När Hugo vaknar ska han få lite mellis och sedan ska vi bege oss ut i snön. Tänkte att vi skulle gå till öppna förskolan men jag tror vi går ut och leker i snön istället, annars hinner det bli mörkt och då är det inte lika kul.

Pulkan som Hugo ska få i julklapp tänker jag ta med ut sen, det spelar ju ingen roll om han får den lite förtidigt, jag menar, det är bäst att passa på så länge det är snö ute. Det kan man inte räkna med att det kommer att vara så länge till. Hoppas verkligen den ligger kvar till jul, det skulle väl vara den första vita julen på många många år.

I morgon ska vi till barnmorskan på förmiddagen och innan det ska vi göra en väldigt kul sak som jag återkommer med mer information om i morgon. Det ska bli så spännande.

Nu ska ta och äta lite.


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jaa, och det är jäkligt ofta, typ hela tiden som folk utan barn ställer sig där. Vissa ser de kanske inte, men då kan man påminna dem.

2009-12-16 @ 17:33:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Det är roligt för barn med snö men jag tycker bättre om sommaren.

Du behöver inte gå dit i morgon lyssna på farfar så är det klart.

Kram farmor

2009-12-16 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0