Onsdag 2/12

Idag har vi varit med öppna förskolan till gamla Linköping där det var något som kallades "Jul i gamla Linköping". Vi gick tillsammans från öppna förskolan och sedan gick vi runt lite och kollade i de olika husen där. Det var mysigt. Sedan så fikade vi vid några bänkar ute i kylan. Dom hade tagit med nybakt bröd, kaffe, te och varm choklad.

Det var riktigt kallt ute för första gången den här vintern, det blev till och med frost på hela suffletten på vagnen. Hugo hade det åtminstone varmt och mysigt nere i vagnen så han slapp frysa. Påvägen hem somnade han och så fick jag bära över honom till sin säng när vi kom in. Var lite orolig att han skulle vakna då trots att han inte sovit mer än 20 minuter eftersom jag var tvungen att klä av honom och så. Och vakna det gjorde han, men han somnade snabbt om igen när jag la ner honom i sängen.

Hugo sover fortfarande och jag håller på att koka ris till korvstroganoffen som han ska äta när han vaknar. Robert har labb till kl 21.00 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God afton

Nu har jag gett valpar välling och kulor och farfar mjölk och fikabröd. Har städat deras valphage,så nu skall jag gå och lägga mig och läsa. Tänck och jag kunde gå till någon skola med 6 st valpar eller fika ute, det måste vara mysigt. Fick Hugo använda sina fina kängor? I dag har det varit sol och rimfrost det som jag tycker är så fint fast det har varit ca 5 gr kallt.

God Natt

2009-12-02 @ 22:31:14
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Har ett inlägg på min blogg där man kan ställa en fråga till mig, OM man vill :) gör gärna det, om de är något du funderar på!

2009-12-02 @ 23:36:04
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0