Sömnbrist!

Det känns som att jag håller på att säcka ihop nu alltså, Hugo sover så fruktansvärt dåligt nu förtiden att det är ett under hur han kan vara så pigg. Jag förstår verkligen inte hur han orkar. Jag orkar inte och inte Robert heller, men han själv är pigg som vanligt. Han vaknar och gråter och har sig ett tjugotal gånger från att han går och lägger sig till att han går upp på morgonen. Det kan inte vara normalt.

Just i natt så har han varit lite snorig och täppt i näsan vilket förmodligen förvärrade det aningen mer. Men det är inte att han är sjuk som är huvudproblemet för såhär har han hållt på i flera veckors tid nu, och det börjar bli påfrestande. Vi måste verkligen ta reda på vad man kan göra för att få honom att sova bättre för det här funkar inte länge till.

Nu sover han middag i alla fall så jag ska passa på att packa nu och äta lite mat. Hoppas verkligen han sover längre än igår då han sov knappt en timme på hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! grattis igen till tillökningen! vi är beräknade i augusti- så Vincent blir exakt 2 år när nästa kommer=)

det här emd hugos sömn kan jag säga är helt normalt-hoppas jag- för vincent gör precis likadant. och de säger att det är något de göra vid 1-1,5 års ålder- det är en av alla faser de går igenom=) håll ut det blir bättre=)

2010-01-04 @ 09:40:43
URL: http://www.livetsgodating.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0