16 december

Idag så gick jag upp vid 08.30 och gjorde mig i ordning och åt frukost och Robert bytte blöja och klädde på Hugo. Strax innan kl: 09.30 gick jag och Hugo iväg till öppna förskolan för att gå på lite babymassage. Det var första gången idag och Hugo verkade tycka att det var jättemysigt. Massagen höll väl på ca: 20 minuter och efter det så stannade vi kvar där på öppna förskolan till 12 ungefär. Alla barnen som var där i dag var i ungefär samma ålder som Hugo så det var kul för både honom och mig att träffa lite andra mammor och bebisar.

När vi kom hem så åt jag och Robert lunch och nu så ligger Hugo och sover, han var väldigt trött när vi kom hem. Har hunnit slå in lite julklappar nu under tiden till hans mormor och morfar. När han vaknar sen så blir det till att gå till Hemköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0