20 februari

Nu har jag inte skrivit här på några dagar men det beror på att det har varit minst sagt struligt och jobbigt här hemma. Att sluta amma visade sig inte vara så lätt känslomässigt för mig vilket har resulterat i att jag mått väldigt dåligt till och från. Jag har verkligen fått kämpa för att hålla tillbaka tårarna många gånger. Inte blev det bättre av att Hugo matvägrade totalt igår och fick i sig väldigt lite ersättning, han krånglade varenda gång han skulle äta och inte förstår man varför heller. Han kanske fick ont i magen av ersättningen, det blir ju lite omställning för magen att helt plötsligt äta det när man levt på enbart bröstmjölk i 4 ½ månad.

Idag har saker och ting fungerat mycket bättre i alla fall och för mig har det åtminstone känts liite bättre, var väldigt skönt att Robert kunde vara hemma med oss hela dagen också. Han har varit superduktig och dammsugit, torkat golvena och städat i ordning hela lägenheten, och det behövdes verkligen kan jag säga!

Nu är det snart dags för sängen, men först ett DH-avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0