25 november

Idag gick jag upp vid 09.30 och bytte blöja på Hugo, sedan gick vi tillbaka till sängen och låg och myste och ammade fram till strax efter 10 när Robert kom hem. Åt våfflor till lunch och sen bar det iväg till Willys för att storhandla.


Hugo var lugn och sov i vagnen hela tiden inne på Willys. Vi tog med vagnen den här gången för förra gången vi var iväg och storhandlade så gillade han inte att sitta i bilstolen. Blir ju mycket mindre plats i bilen eftersom den tar upp så stor plats men det funkade bra idag eftersom vi inte handlade lika mycket som vi brukar. 


Jag sprang också in på apoteket och köpte en ansiktskräm för torr hy eftersom jag blir så sjukt torr i ansiktet nu på vintern, så nu hoppas jag på att slippa smörja in mig typ 5 ggr på raken.


Nu på kvällen har jag och Hugo bara tagit det lugnt framför tv:n och Robert har varit iväg och tränat. Snart börjar House också som vi ska se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0