28 november

Idag vaknade vi vid 9.30, då ammade jag Hugo och sedan gick vi upp och åt frukost. När Robert åkte till skolan 10.15 så låg jag med Hugo en stund i sängen så att han fick somna, somnade en stund själv också. Han sover fortfarande så nu ska jag passa på att kolla runt efter lite julklappar här på internet.


Igår var vi på bvc och nu väger vår lilla älskling 5750 g och är 60,5 cm. Det var läkarbesök också och allting såg jättebra ut. Nu ska vi dit nästa gång den 17 december och sedan i januari och då är det vaccinationsspruta, usch!


Imorgon ska viåka ner på stan och köpa lite julklappar, är ju bland det roligaste med julen. Så svårt att veta vad man ska köpa till alla bara. Sedan blir det att städa och julpynta här hemma och på söndag kommer pappa och min syster hit. Dom har inte träffat Hugo sedan han bara var några dagar gammal så det ska bli kul och dom kommer nog tycka att han vuxit massor.


Blir ju inte att man träffas så ofta efter som vi bor en bit ifrån varandra, det är ju det som är nackdelen nu när vi har flyttat hit att man har familj och vänner så långt ifrån. Men det är ju bara några år kvar tills vi kommer flytta tillbaka, så fort vi är färdigutbildade så.


Nej nu kommer Robert snart och då ska vi laga lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0