3 år idag<3

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i tre år! Det känns helt underbart. För tre år sedan var jag inte den jag är idag, om jag inte hade träffat dig vore jag inte där jag  är idag, och det finns inget som skulle få mig att vilja byta det mot något annat. Du gör mig så lycklig!

På dessa tre år har vi hunnit med så otroligt mycket och allting känns så rätt med dig. Jag kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig, du är allt för mig!

Om ca: 4 månader ska vi två bli tre, eller ja 5 om man räknar med våra älskade katter, jag längtar så oerhört mycket. Allt känns helt underbart med dig och jag är så glad att just du och jag ska få en liten bebis. Du är den perfekta för mig och du kommer bli den perfekta pappan!

Jag älskar dig<3

/Din Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0