5 februari

Nu har R precis åkt iväg på föreläsning efter att ha haft en helt ledig morgon och förmiddag tillsammans med oss, och det är inte ofta det händer nu den här terminen. Och idag går han till 21.00 så vi får se vad jag och Hugo hittar på. Vi skulle träffat Elin och Nova men tyvärr mådde Elin inge bra så vi får ses en annan dag istället.


Hugo ligger och sover i sin vagn just nu och jag hade tänkt ta tag i bloggandet här nu igen. Blir aldrig att jag riktigt kommer igång, skriver i några dagar och sedan glömmer jag bort den helt en månad eller så, så nu får jag ta och skärpa mig. Vill ju verkligen skriva här eftersom det är så roligt att kunna titta tillbaka och läsa om allt man gjort och hur det har varit. Även om jag inte skrev speciellt mycket under graviditeten så är det lilla jag skrev verkligen superkul att ha kvar och läsa, man glömmer ju så fort annars.


Det jag åtminstone ska försöka göra idag är att tvätta en massa tvätt, för det blir ju en hel det sånt med en liten i familjen och så förhoppningsvis lyckas ta mig ut på en promenad i snövädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0