8 dagar kvar!

Ja nu är det inte längre än så kvar, känns kul även om jag förmodligen kommer att gå över tiden. Just nu sitter jag och väntar på att Robert ska komma hem från jobbet så att vi kan äta lunch, vet däremot inte vad vi ska äta, kanske blir  köttbullar och makaroner för enkelhetens skull. Tog mig nyss ett varmt bad, jätteskönt var det dom 5 minuter jag klarade av att ligga där, sedan höll jag på och få värmeslag så då var det bara att dra ur ploppen och duscha så att jag kunde gå upp. Det är inte lätt att ta sig upp ur badkaret längre kan jag säga, får verkligen vara försiktig nu när jag inte är direkt smidig längre. Nej nu får jag nog gå och börja med maten så att vi kan äta så fort han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0