Babysim & blöta fötter

Idag har vi varit på babysim för andra gången, det gick jättebra idag med. Vi tog lite bilder på både mamma och Hugo och på pappa och Hugo.

Missade bussen när vi skulle hem så då gick vi itället eftersom nästa skulle komma om 20 minuter, och det är ju inte speciellt långt hem ändå så det spelar egentligen ingen roll om det inte vore för mina skor. Fötterna var helt genomsura av allt blask och det kändes som att jag lika gärna hade kunna gått utan, inte så smart att välja skor av mokka i det här vädret men jag hade inte mycket annat att välja på. Det är de enda skorna som jag kan ha nu, alla andra är antingen för små eller för stora. Och då kanske man kan fråga sig varför jag inte köper skor i min egen storlek men det är precis vad jag försökt göra. Under graviditeten växte mina fötter (de kan tydligen göra det?) så efter förlossningen när det började bli kallt var jag tvungen att köpa mig ett par nya i en storlek större, och de passade jättebra i en månad ungefär. Men sedan bestämde sig mina fötter för att sakta men säkert återgå till sin ursprungliga storlek, vilket jag inte har något emot. Men problemet är nu att jag varken kan ha mina skor jag hade innan graviditeten eller de jag köpte efter, och då återstår endast ett par och det är dessa av mokka. Att köpa ännu ett par nya känns onödigt när storleken fortfarande ändras hela tiden.

Nu ska Robert börja med maten, han har fått för sig att göra Biff ála lindström trots att jag inte är särskilt förtjust i rödbetor så vi får väl se hur det smakar. Jag ska gå och stoppa i en maskin med tvätt för idag har Hugo varit hopplös, han har nog kräkts och bajsat ner säkert 5 bodys och 1 par byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0