BF+2

Ja då var man två dagar över tiden och ingen bebis som visar tecken på att den vill komma ut=( I natt sov jag som skit i alla fall och det har jag gjort dom senaste nätterna, har jättesvårt att somna och när jag väl lyckas göra det så vaknar jag efter ca: en timme och kan inte somna om igen. Så man är ju inte speciellt utvilad när man ska gå upp på morgonen. Idag tog jag åtminstone igen lite sömn på soffan efter att jag hade dammsugit lite. Under tiden städade Robert klart hela lägenheten och torkade golven och allt så nu är det rent och fint här hemma, perfekt för bebisen att komma ut nu;) När jag hade vilat en stund och Robert var klar här inne så gick vi ut och gjorde fint i vår lilla trädgård, klippte gräset, krattade och trimmade, så nu är det tipp topp även där. Nu sitter Robert och pluggar lite och vi ska väl börja med maten snart också, schnitzel och pommes blir det. Nej nu tycker jag allt att bebisen får ta och komma ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0