Dags för DH!

Nu har Hugo sovit i ungefär 40 minuter, han hade väldigt svårt att komma till ro ikväll men nu sover han som en stock.

Blev varken någon tvättning eller promenad av idag så det får bli imorgon istället. Jag och Hugo har däremot busat massor, myst, och läst bok så det gör inget att det inte blev så mycket gjort, han är verkligen helt underbar när han skrattar, finns inget som får mig att bli så glad som när han verkligen tjuter av skratt.


Kollade på "halv åtta hos mig" som är mitt favoritprogram numera och strax efter 21 kom Robert hem från sin labb. Eftersom dom inte har någon rast för mat då och han inte hann äta innan så åt han när han kom hem, hade lagat korvstoganoff och ris. När vi sitter vid bordet och jag har Hugo i knät mitt emot Robert så börjar han helt plötslig bara asgarva, han tyckte verkligen allt var kul då. Så himla söt! Misstänker att han var lite övertrött och att det också var orsaken till att han hade så svårt att somna nu.


Nu ska vi i alla fall passa på att kolla på lite Desperate housewives och bara mysa, har verkligen saknat honom idag.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0