Ensam

Hugo somnade klockan 20.00, han var så himla trött då. Åt en liten slurk mat innan men somnade nästan med flaskan i munnen. Inte så konstigt att han var så trött eftersom han sovit ganska lite idag. Hoppas han sover gott i natt.

Idag har Elin och Nova varit här, dom kom hit efter lunch och åkte väl hem för 1½ timme sedan. Både jag och Hugo tyckte det var jättekul att träffa dom, Hugo blev helt överlycklig över att se Nova och ville känna på henne massor, och inte minst äta på henne. Han gapade stort och försökte få in både hennes huvud, hand och fot. Så himla söta är dom! Småttingarna passade på att ha en liten parmiddag bestående av potatispuré, och det verkade uppskattas av båda. Vi gick ut på en promenad också och jag passade på att hämta ut stavmixern som hade kommit. Sedan blev det lite fika, prat och bus med bebisarna. I morgon kommer dom förbi en snabbis också för att lämna tillbaka bilbarnstolen som dom lånade idag.

När Elin och Nova åkt hem så åt jag matlåda från igår och så på med ny blöja och pyjamas på Hugo, fixade mat till honom och så nattning.

Nu sitter jag och väntar på Robert som snart kommer hem från sin labb i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0