Gårdagen och Barnmorskorna

Igår firade jag och Robert 3 år tillsammans och vi hade det jättemysigt hela dagen. Först sov vi fram till 10 halv 11 ungefär vilket var jätteskönt! Sedan gick vi till Hemköp och köpte god frukost med nybakt bröd och massa annat gott som vi gick hem och åt, inte varje dag man får äta så god frukost. På kvällen åt vi en god middag och därefter blev det bio, vi såg Iron man och det var en riktigt bra film på bio. Dock såg jag inte hela för trött som jag är nu som gravid så kunde jag inte hålla mig vaken i slutet Filmen började 21.30 och slutade strax före tolv och så länge har jag inte varit uppe sedan jag blev gravid i princip så det var inte så konstigt att jag somnade. En väldigt lyckad dag var det i alla fall!

Nu ska jag se gårdagens avsnitt av Barnmorskorna som jag missade då.

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0