Hej

Publicerade om det här inlägget igen eftersom jag skrivit detta idag och annars hamnade det bakom alla inläggen som jag flyttat hit från metrobloggen.



Nu har jag i alla fall betämt mig för att börja använda den här bloggen igen, har gjort om den lite också och det är ju kul med lite förändring.

Nu ligger Hugo och sover efter lite amning och jag funderar på vad vi ska hitta på idag. Robert är på jobbet men slutar klockan 2 så då kanske vi hinner ner på stan, skulle ha åkt ner igår men då hade vi så mycket annat att göra så det blev aldrig av.

Hugo har ju varit så himla krånglig med maten den senaste tiden så det har inte varit speciellt lätt att försöka planera in något heller, man får se till att åka precis när han ätit och sedan försöka hinna hem innan nästa gång. Är jättejobbigt att det är så men han vägrar  ta flaskan så det finns liksom inga alternativ just nu. Ska prata med bvc om det här och hur vi ska göra. Kan ju börja med smakisar nu men det känns inte bra det heller eftersom han haft en del problem med magen ända sedan han var nyfödd så då är det nog bäst att vänta så länge som möjligt. Det rekomenderas ju att börja vid 6 månader och han är ju bara 4, men de flesta verkar börja vid 4 vad jag har hört och hon sa även på bvc att det var okej att börja. Ja, vi får väl se hur det blir.

Ska nog försöka flytta hit inläggen från metrobloggen så att jag har allt på samma ställe, ska börja med det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0