Hugo är äntligen här!

Det var ju inte precis igår man skrev här sist. Den 2 oktober så hände något helt fantstiskt och efterlängtat, 11 dagar över tiden bestämde sig lilla Hugo för att titta ut, inte en dag för tidigt. 3680 gram och 52 cm lång var han vid födseln, i tisdags vid ca: 7 veckors ålder vägde han 5480 gram så han växer så det knakar min lilla son. Det känns helt underbart att äntligen ha honom här, helt perfekt. Tiden bara springer iväg nu när man är mamma, snart har redan två månader gått och på ett sätt känns det som det var igår som jag gick runt med min stora mage och trodde att jag för alltid skulle vara gravid och på ett annat sätt känns det som jag inte gjort något annat i mitt liv än att vara mamma till Hugo. Hur som helst så känns det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0