Jobbig natt!

Jag förstår verkligen inte varför Hugo har vaknat nu de senaste 3 nätterna och bara legat vaken och varit jätteglad. Han är inte speciellt hungrig heller, äter bara lite grann. I natt vaknade jag vi 4 och då låg han i sin säng och jollrade och blåste bubblor med munnen, fattar verkligen inte varför han har alltid sovit så bra och hela nätterna med undantag för mat. Men när han har ätit då har det liksom bara varit för mat och han har knappt varit vaken ens när han ätit.

Hoppas att det bara är tillfälligt för det är jättejobbigt att behöva ligga vaken i 1½ timme för att han inte vill sova. Ja just det, när han somnade igen brevid mig så skulle vi lägga över honom i hans säng men då vaknade han igen och började jollra, så då fick han sova hos mig resten av natten och morgonen.


Nu ska vi snart äta lunch och sedan ska jag försöka övertala Robert att vi ska åka ner en sväng på stan, behöver köpa lite nya kläder till Hugo. Han har knappt hunnit använda sina kläder i 68 men jag tycker redan dom börjar bli små på längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0