Kväll

Nu har jag precis nattat klart Hugo och han sover nu sedan 15 minuter tillbaka. Han somnade lite tidigare än vanligt, han brukar somna vid tio.

Robert sitter och pluggar det sista han hade att göra för idag och när han är klar ska vi kanske spela lite xbox eller så blir det att vi kollar på ett avsnitt desperate housewives, det är ju så fruktansvärt bra! Fast nu kom jag på att vi skulle färga mitt hår, börjar ju verkligen bli på tiden, var ett halvår sedan nu. Färgade det i början av augusti och sedan dess har det bara inte blivit av. Köpte färg när jag klippte mig i december och då skulle jag göra det innan jul, men så blev det dessvärre inte. Har väl sagt hur många gånger som helst nu att "idag ska jag färga håret", men sedan har jag bara inte orkat. Jag som färgade håret hela tiden förut, det var inte ofta det gick mer än en månad.  Tänk att något som varit så viktigt för mig förut saknar betydelse nu. Jag tror i alla fall att mitt hår har fått en välförtjänt vila från allt färgande och slingande.

Jag och Hugo var nere på stan en sväng förut och inhandlade lite nya kläder till honom i stlk 74 eftersom han redan börjar växa ur 68, åtminstone på längden. Blev en hel del kläder, 11 st bodys, 2 par byxor, 2 pyamaser, 3 par strumpor och 2 par vita strumpbyxor som han kan ha på sig på dopet under dopklänningen så att han inte fryser=) Så himla söt var han i dom, var tvungen att testa på en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0