Kväll

Nu sover Hugo, somnade för 25 minuter sedan. Han sov 1 ½ timme då när jag skrev senast vilket är jättemycket för att vara honom. Vid 16 åt han 165 ml som var alltihopa, så när han skulle äta vid 19 gjorde jag iordning 200 ml, och han fick i sig allt då också!! Man ser ju redan att han börjar äta mer, känns så himla bra att veta att han får i sig mat nu men ändå så saknar jag amningen något fruktansvärt trots att det var mycket krångel. Men det här är det bästa för Hugo, han krånglar inte alls nu när han ska äta och det är verkligen jätteskönt. Nu när han skulle äta innan han somnade så ville han bara ha lite grann, efter 60 ml ville han inte alls mer så då fick det räcka. Han vaknar ju förmodligen i natt och vill ha mat och då blir det amning. Han var säkert fortfarande mätt efter senaste maten.

Var på Hemköp förut och skulle handla lite och när jag stod i kassan och skulle betala så kom en tant som jobbar där som alltid brukar prata med oss om Hugo, och ville kolla på honom. Jag betalade klart och så pratade jag lite med henne och så gick vi hemåt, när jag var halvägs hem så inser jag att jag har glömt det jag handlade, och springandes efter kommer tanten från Hemköp och säger att jag har glömt mina varor. Var ju snällt att hon kom efter även om jag nu kom på det ändå.

Under tiden som jag var och handlade så lagade Robert mat, det blev kycklingwok med sweet chilisås och cashewnötter, jättegott var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0