Lite om mig

Första gången jag skriver på den här bloggen, har även en blogg på blogg.se men tänkte att det kunde vara kul att testa något nytt.

Tänkte berätta lite om mig själv först för er som läser och kanske undrar. Mitt namn är Sandra och jag blir 20 år i juli. Jag kommer från Eskilstuna men flyttade till Linköping i höstas tillsammans med min pojkvän och våra två katter för att studera här, jag pluggar till lärare och han till civilingenjör. Vi bor i en stor trea med uteplats i Ryd där vi trivs väldigt bra. I januari fick vi reda på att vi skulle bli föräldrar, det var inte planerat men vi blev hur lyckliga som helst över det. Nu är jag i vecka 21 och om allt går som planerat så föds våran efterlängtade bebis i september, 21 september är den beräknad till. Så nu fylls dagarna för det mesta av väntan på att september ska komma.

Det var lite kort om mig. Ni kommer att få följa mig och min vardag och graviditeten på den här bloggen, och jag hoppas självklart att det kommer vara någon som läser!

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0