Lördag 28/2

Idag vaknade Hugo vid 7 så vi gick upp strax därefter. Efter 1½ timma var Hugo lite sömnig igen så då sov han en stund. Under tiden han sov gick Robert till jobbet och jag gjorde lite morotspuré. Blev bra konsistens i allafall, smakade på det också men det var nog det mest smaklösa jag smakat på, men det är väl så det ska vara nu såhär i början. Hade kokta morötter och lite osaltat smör i och så mixade jag det. Hugo kanske får smaka på det till lunch, är ju tänkt att det ska bli potatis idag med men han verkade så ointresserad igår så det kanske blir att han får morotspuré idag istället. Ska bli kul att se vad han tycker om det!

Igår var jag nere på stan en sväng själv medan Robert var hemma med Hugo. Köpte ny overall till och lite kläder till Hugo. Overallen tog jag i stlk 80 så nu behöver han garanterat ingen ny nu i vår. Har inte varit så bra på det där med att köpa overaller som han kan ha ett tag, så detta var hans fjärde overall. Hittade kläder som jag kan ha på mig på dopet också.

På kvällen åt vi lövbiff, pommes och bearnaisésås och en god sallad. Det var länge sedan vi åt.

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0