Min graviditet

Tänkte berätta lite om hur min graviditet hitills har sett ut. Jag fick reda på att jag var gravid i vecka 5, min mens kom inte och jag hade mått illa flera kvällar och mornar i rad, mina bröst ömmade som bara den, ingenting var som det brukar vara innan min mens ska komma, så jag bestämde mig för att köpa ett test och testa för säkerhets skull. Det visade ett starkt plus vilket kom som en stor chock både för mig och Robert (min pojkvän). Chocken ändrades sedan till lycka för oss båda, vi skulle bli föräldrar!

Vi har varit på två ultraljud, ett i vecka 13 och ett förra veckan, alltså i vecka 20. Allt har sett jättebra ut båda gångerna och det har varit helt underbart att se den lille sprattla där inne. Nu när vi senast var på ultraljud så hade vi kunnat fråga om kön men vi bestämde oss för att vi  inte ville veta, vi vill att det ska bli en överraskning trots att vi är hur nyfikna som helst.

Magen växer och jag bara väntar på att den ska bli större=)

 Vecka 15

 Vecka 21

 Ultraljud vecka 13

 Ultraljud vecka 20




/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0