Nu mår jag bättre

Idag mår jag mycket bättre, än så länge i alla fall. Igår var en hemsk dag, jag låg i sängen hela dagen och sov till och från, mådde fruktansvärt dåligt. Hoppas att illamåendet och magontet berodde på något jag ätit och inte att jag ska behöva få tillbaka illamåendet igen nu efter några veckors uppehåll.

Runt niotiden igårkväll mådde jag i alla fall lite bättre och kände att jag behövde komma ut en stund så då tog jag och Robert en liten cykeltur och köpte glass, det var precis vad jag behövde kan jag säga. Vi hittade också en jättemysig park som låg precis intill en stor lekpark, så dit kommer vi någ åka/gå fler gånger!

Varje gång vi går ut på en promenad eller cyklar någonstans så hittar vi nästan alltid nya ställen eftersom vi inte har sett särskilt mycket av Linköping. Vi har ju inte bott här speciellt länge och så blir det bara stan och tillbaka, universitetet och tillbaka och Tornby och tillbaka, det är i princip allt vi sett. Samtidigt är det väldigt roligt att vi inte sett så mycket utav staden eftersom det blir mycket roligare att gå på promenader med bebisen sen då=)

Den 3 juni ska vi för övrigt göra något väldigt roligt, i alla fall enligt oss. Bara två veckor kvar tills dess och det ska bli så spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0