Onsdag 21/5

Nu ska jag och Robert åka ner en sväng på stan, ska b l a köpa slingfärg eller vad det nu heter till håret och så får vi väl se om vi hittar något mer. Ska göra en lite rolig sak på fredag, ska träffa en tjej här i Linköping som jag aldrig träffat tidigare, hon ska också ha barn i september med beräknad födelse en dag efter oss. Lika gamla är vi också så det är lite roligt, känner ju inte så många här i Linköping så det ska bli kul!

Kände något roligt i morse, jag låg i sängen och hade händerna på magen för att känna om bebisen sparkade. Då kände jag hur hela bebisen vände på sig, det "bullade" ut på ena sidan av magen och så åkte "bullen" över till andra sidan, kändes jätteroligt. Så overkligt att något rör sig i magen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0