Packa

I morgon bär det av till Eskilstuna över helgen, vi ska vara hundvakt åt min farfar och farmors hundar och så ska vi även passa på att träffa lite släkt och vänner. I morgon blir det att grilla hemma hos Roberts föräldrar, ska bli kul att träffa dom och få äta riktigt god mat! Var där senast i påskas så lite skillnad på magen kommer dom nog allt se för då syntes det knappt att jag var gravid. Katterna följer självklart med, mycket skönare att ha dom med så man vet att inget händer dom, är lite nojig när det gäller att lämna dom ensamma hemma även om jag vet att dom klarar det. Men sådan är jag och jag tror ändå dom har det bäst när dom är med oss.

Tvättade hela dagen igår för att vi ska kunna ha med oss några rena kläder, i princip allting var nämligen smutsigt. Idag blir det till att packa så att allt är klart imorgon när Robert och Erik slutar skolan så vi kan åka direkt. Ska nog gå ut och sätta mig en stund i solen på våran uteplats sen också, får ju passa på när det är så fint väder.

När vi är i Eskilstuna ska vi även åka förbi Babyproffsen där och kolla på bilbarnstol, eller babyskydd som det heter. Ska kolla på emmaljungas och brios. Anledningen till att vi ska kolla på det där är för att vi har beställt Emmaljungavagn här på Babyproffsen i Linköping och vi ville då också ha Emmaljungas babyskydd som man kan fästa på vårt chassi, men dom säljer inte deras babyskydd i den butiken men det gör dom i Eskilstuna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0