Söndag

Gårdagens Eurovision song contest var enligt mig ingen höjdare direkt, men det är det väl aldrig men ändå kollar man på det varenda år. Charlotte Perelli kom inte långt men det tycker jag inte heller att hon skulle göra, men den låten som vann tycker jag var ännu sämre. Inte mycket man kan göra åt det, vi får hoppas på bättre lycka nästa år. Blev ovanligt sent för oss igår, vi var kvar hemma hos Viktor, Rickard och Emanuel till strax innan ett och för mig som numera alltid sover innan tolv så var det väldigt sent, kunde knappt hålla mig vaken.

Längtar tills om en vecka och två dagar då vi ska få se vår lilla bebis igen=)

Nu ska vi ta och äta lite tacosrester från igår!

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0