Torsdag 26/2

Har varit är jättejobbig natt, Hugo sov jätteoroligt och vaknade titt som tätt vilket resulterade i noll sömn för mig. Han bestämde sig också till både min och Roberts stora glädje, att vakna och vilja gå upp vid klockan 6! Usch vad jobbigt det var, men efter en och en halv timme ungefär somnade han om igen, och jag med. Robert däremot var tvungen att traska till skolan, så han lär ju vara lagom pigg ikväll när han kommer hem från skolan vid 21. Förstår inte varför han sover så dåligt ibland, han liksom smågnyr och gnäller och vrider och vänder sig hela tiden.

Det var i alla fall hur mysigt som helst att somna om brevid honom i morse, och vi sov ända till 09.30. Ser ju hellre att han sover på natten och att vi går upp tidigare, men idag behövdes verkligen de extra timmarna nu på morgonen.

Är lite besviken på att jag inte fått aviseringen om att stavmixern kommit, den borde komma idag. Kollade på onoffs hemsida igår och då var den skickad. Hoppas fortfarande på att sms:et ska komma under dagen. Vill ju göra potatispurén själv. Kommer den inte idag så måste den ju i alla fall komma i morgon.

Nu sover Hugo och har gjort det i en kvart, får se hur lång tid han tänker sova idag. Vore bra om det åtminstone blev en timme så jag hinner fixa ordning mig och lite här hemma under tiden.

Efter lunch kommer Elin och Nova hit. Ska försöka hinna baka något så vi kan fika innan dess också=) Får bli något som går snabbt.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0