Underbara väder!

Fick besök av Hanna idag så vi satt ute i solen och pratade i några timmar, sedan kom även Rickard hit en stund. Trevligt med lite sällskap nu när Robert är på jobbet. Lyckades även bränna mig på ena armen, hade solen snett mot mig så det blev mest på ena sidan. Man tror inte att solen tar så mycket som den faktiskt gör så nu får jag väl börja ha lite solskyddsfaktor på mig när jag ska sitta i solen, har i princip aldrig använt det i Sverige men eftersom jag har hört att man ska vara försiktig med solandet under graviditeten pga att det är lätt att få pigmentfläckar så får jag väl göra det hädan efter.

Nu är det i alla fall snart dags att börja laga mat, Robert slutar jobba klockan sex och då ska vi försöka hitta på något att äta. Man blir ju så himla sugen på att grilla när det är såhär fint väder, men vi får se vad det blir.

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0