Vecka 22

Igår gick jag in i vecka 22, så nu är det bara 132 dagar kvar till beräknad födelse. Känns som en evighet men samtidigt har det ju hittills gått hur snabbt som helst och det är ju mindre tid kvar än vad det redan gått, det är positivt! Är så sjukt nyfiken på om det är en flicka eller pojke nu, vill verkligen veta men samtidigt inte.

I helgen var vi som sagt i Eskilstuna, var riktigt kul att träffa min och Roberts familjer, alla tyckte i alla fall att det hade börjat synas att jag är gravid. Mamma tyckte att jag hade fått en "riktig kula", men så jämför hon ju med sig själv och hon hade inte mycket till mage med varken mig eller min syster. Jag hoppas i alla fall på en stor och fin en! Fast det viktigaste av allt är ju ändå att bebisen mår bra. Bjudna på god mat blev vi också, och det är ju aldrig fel. Om tre veckor ska vi dit igen för då är det dags för Roberts syster att ta studenten.

Igår var det första gången på massor av veckor nu som jag mådde illa igen, fick ett akut illamående innan lunch och spydde, men sedan var det över och jag har mått bra sedan dess. Hoppas verkligen inte att det kommer tillbaka igen!

Ja just det, när vi var i Eskilstuna köpte vi bilbarnstol också, det var något erbjudande dom hade så vi slog till. En brun Brio Primo blev det, så nu står den uppe i vårt förråd och ser fin ut.

I morgon firar jag och Robert 3 år tillsammans! Vi ska försöka hitta på något mysigt, om det är fint väder blir det nog picknick i alla fall och så kanske bio på kvällen. Vi får se vad vi hittar på=)

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0