Vecka 28 + magbild

Igår gick jag in i vecka 28 så nu är det inte speciellt lång tid kvar, fast de sista 12 veckorna kommer väl kännas som en evighet nu är jag rädd för. Jag längtar verkligen sjukt mycket till september då vår lilla pojke är beräknad att födas, känns så overkligt att vi verkligen ska få en liten bebis men så himla underbart.

Igår skrev jag en lista på allt som vi behöver köpa innan bebisen kommer så nu känns det mycket bättre när man har lite koll på vad och hur mycket det är. Vi var också inne på Babyproffsen här för några dagar sedan och då passade vi på att fråga när vår vagn skulle komma, tydligen trodde dom att den skulle komma redan den här veckan och det passar ju perfekt eftersom vi kommer ha tillgång till bil i helgen och kan hämta hem den på en gång. Man kan ju ha den stå där till åtminstone augusti om man vill men eftersom vi inte riktigt vet när vi har tillgång till bil och inte så kan vi lika bra hämta hem den så att vi är säkra på att vi har den här hemma när bebis bestämmer sig för att komma ut. Sedan är det ju inte helt fel att få ha den här hemma, det känns lite mer verkligt då. Fick hem ett klädpaket till bebisen från Tradera igår också, massor av fina kläder var det och riktigt billigt också vilket aldrig är fel.

Vi har diskuterat pojknamn här hemma en hel del senaste tiden också och nu har vi i alla fall kommit fram till två olika som vi båda gillar=) Så förmodligen blir det något av dom.

Nej nu ska jag gå och äta lite lunch, kalops som blev kvar från igår.

Lägger in en bild på min mage som är tagen för några dagar sedan.


Vecka 27 (26+6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0