Vecka 30

Gick in i vecka 30 i måndags så nu är det bara 10 veckor kvar till han är beräknad att födas, känns bara roligare och roligare för varje dag som går. Nu är det inte lång tid kvar tills vi får ha våran lilla pojke hos oss=) Var hos barnmorskan igår också, allt såg bra ut, mitt SF-mått låg på 29 och bebisens hjärtljud på 140 slag/minut precis som det brukar göra. Det var skönt att få veta att han växer som han ska inne i magen, men det har jag märkt även på hur mycket tydligare jag känner hans rörelser nu. På måndag bär det i alla fall av mot Eskilstuna där jag ska vara hos mamma ute på landet i några dagar, kan bli trevligt att göra något när Robert ändå jobbar hela dagarna nu.

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0