Måndag 20/7

Morgonen började kl 04.00 idag, trodde jag nästan i alla fall. Då vaknade Hugo och låg vaken en bra stund, men jag trodde såklart att han skulle somna om men efter nästan en timme var han fortfarande. Då började jag misstänka att han kanske hade bajsat, och visst hade han det. Han som inte gjort det på nätterna sedan han var bara ett par månader, det berodde säkert på katrinplommonpurén han fick till gröten igår kväll. Det var bara att gå upp och byta på honom och sedan gick vi och la oss igen och han somnade om efter en liten stund.

Sedan chockade han oss med att sova ända fram till 08.30, rekordtid efter många månader tidiga uppvaknanden. Såklart vaknade jag vid 8 och var pigg nu när jag hade chansen att få lite sovmorgon.

Idag har vi varit inne i stan och handlat lite och när vi kom hem somnade Hugo i vagnen, så nu ligger han ute och sover.

Ikväll ska jag kanske träffa Cissi när hon har slutat jobbet och imorgon eftermiddag blir det hemgång.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Designen stapplar sig framåt ;P haha

Tror den är någorlunda klar nu,för denna gången ;P

2009-07-20 @ 19:53:05
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0