Onsdag 15/7

Idag har det verkligen varit växlande väder. I morse och ända fram till för någon timme sedan har det varit jättefint väder och nästan 25 grader, nu ösregnar det.

Hugo och jag har inte gjort något speciellt idag. Vi skulle ha träffat Elin och Nova men det blev inte så. Vi har varit till affären och sedan till biblioteket för att lämna tillbaka några böcker. Biblioteket hade dock stängt så vi får gå dit i morgon istället. När Hugo sov förut passade jag på att läsa, det är så spännande nu så jag är helt fast.

I morgon eller på fredag, förmodligen på fredag, åker jag och Hugo till landet hos mamma i Eskilstuna. Vi ska vara där några dagar och ha lite semester. Robert kan inte följa med eftersom han jobbar men han får det nog bra här hemma också, han får ju hur långa sovmornar han vill nu i helgen och det är ju inte helt fel precis. Det ska bli skönt att vara där ute några dagar och bara ta det lungt.


Nu ska jag göra lite mat till Hugo så att det finns klart när han vaknar och är hungrig.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Vädret kan verkligen ändras om på två sekunder !

2009-07-17 @ 14:55:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0