Onsdag 22/7

Nu är vi hemma igen, vi kom hem igår eftermiddag. Skönt att komma hem men det var roligt att komma bort några dagar också. Men man trivs ju alltid bäst hemma, i alla fall jag.

Igår testade vi en ny gröt till Hugo, Nestlé 8-månaders fruktgröt, någon med lite fullkorn i, den verkade gillas av den lille herrn.

När vi varit hos min mamma nu har Hugo faktiskt sovit riktigt bra om nätterna förutom sista natten då han vaknade till några gånger. Inatt sov han inte bra alls, han vaknade säkert 10 gånger och grät så att man fick ge honom vatten och nappen. Hoppas verkligen att han sover bättre inatt för det är inte kul att vakna så många gånger. Hugo däremot verkar inte påverkas alls, han är lika glad och pigg ändå.

Nu lagar jag lite lunch till mig och när jag ätit den ska vi gå ut så att jag får klippa gräset och ställa in grillen, det har Robert nämligen "glömt bort" eller något sånt under de dagar vi var borta.

Det har blivit lite dåligt med bilder här på sistone men ikväll ska jag försöka komma ihåg att lägga in några.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Brukar den börja trycka sig neråt då den vill komma ut ? Alltså, kan den inte trycka på i 1-2 veckor? :P

2009-07-23 @ 21:45:08
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0