Onsdag 29/7

Nu var det snart en vecka sedan jag uppdaterade här, dåligt jag vet men ibland finns det varken tid eller lust. Men nu så! Det blir till och med bilder, äntligen.

I måndags kom farfar och farmor hit, det var jättekul att få träffa dom! Dom kom vid lunch och åkte hem vid halv nio på kvällen. Vi var nere på stan en stund, handlade, åt god mat och efter det jordgubbar. Hugo fick också en fin t-shirt av dom som vi hittade på Lilla huset.

Idag testade jag att göra äggröra till Hugo till lunch, det var inte speciellt uppskattat, han åt några tuggor och sedan ville han inte alls ha mer. Han gillar inte riktigt när man testar på något nytt, men det måste man ju ändå. Efter "äggrörefloppen" så blev det lite leverpastejsmörgås som är betydligt mycket mer populärt. Han har blivit så duktig på att plocka upp små bitar och stoppa i munnen själv, mycket bättre än vad han var förut.

Jag är så fruktansvärt trött nu, har varit det i flera dagar nu så det blir att gå och lägga sig alldeles strax.

Här kommer lite bilder på sötnosen själv från den senaste tiden!


 




















 


Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

fin vagn, sådan har elliott me =) vilken liten busunge ni har, massa hyss verkar han hitta på. Snäppet värre än lillen här. kramis

2009-08-11 @ 19:22:37
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0