Öppna förskolan

Nu kom jag och Hugo precis hem från öppna förskolan. Där var det jättetrevligt och Hugo lekte för fullt. Största delen av tiden så gick han fram och tillbaka i rummet med en gåvagn, det är väldans kul. Sedan lekte han lite med lilla Albin, Oskar och Maria, fler bebisar än så var det inte idag. Mellanmål tillsammans med dom andra barnen blev det också.

På vägen hem var han dödstrött och slummrade precis till när vi kom fram till porten, då vaknade han igen. När vi kom in la jag honom i sin säng och han somnade direkt, det har aldrig tidigare hänt så trött är nog det minsta man kan säga att han var.


Själv ska jag lägga mig och läsa en stund nu.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Hihi Okeej ;D vi får väl se om du har rätt ;D

2009-07-07 @ 11:10:57
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0