Tisdag 7/7

Nu håller jag på och lagar mat, korvstroganoff med ris. Robert och Hugo är ute på promenad och ska gå och gunga vid en bebisgunga som finns här en bit bort i området.

Idag har vi varit på öppna förskolan igen. Idag var det en massa barn där, fast mest äldre. Idag var det 0-5 år och då blir det lite mer livat än när det är 0-1 år som det var igår, men Hugo trivs lika bra ändå. Han kröp runt för fullt och ville känna på allt som de större barnen höll på med, lego och bilar. Han gillar när det är lite större yta att röra sig på med massor av leksaker, då finns det alltid en massa att göra och det kan behövas så aktiv som han är. Han kan inte sitta still en enda sekund, inte ens när det är sångstund där vill han sitta still, mycket spring (kryp) i benen. Jag blir alltid lite förvånad att de flesta i hans ålder är så lugna eftersom det är full fart på Hugo hela tiden, på gott och ont.

Nej nu är det dags att gå ut i köket och fortsätta..


Kommentarer
Postat av: Melinda

Nu fick jag ett mattips :P jag har aldrig gillar korvstroganoff, men om man gör en egen nu så gillar jag den säkert ;D är det skivade falukorvsbitar man har i det? :P och vad mer ? ;P haha, knäppt och bli sugen på nåt man aldrig gillat :P

2009-07-07 @ 23:51:14
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hur mkt matlagningsgrädde har du i? :P Det där lät gott, ska jag bannemig göra nån dag ^^, Jaa, haha som sagt; konstigt att man kan bli sugen på något man inte gillat förr :P

2009-07-08 @ 11:45:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0