Torsdag 2/7 Hugo 9 månader!

Idag blev min lilla plutt 9 månader gammal, jag säger det åter igen, tiden går alldeles för fort.

Vad Hugo lärt sig den senaste månaden:

- Klappa händerna
- Säga "titta" och "mamma"
- Gå med gåvagnen
- Vinka
- Äta plockmat själv
- Ställa sig upp mycket bättre och oftare

Dock är det inte alltid han vinkar eller säger mamma till just mig, men han har börjat säga det när jag går ut ifrån rummet osv så förmodligen är det mig han menar då. Favoriterna just nu är att klappa händerna och att ställa sig upp mot saker och utforska vad som finns där, gärna riva ner det som finns där också.

Igår var vi iväg till Tornby efter att Robert slutat jobbet. Där köpte vi lite kläder och en bok till Hugo och så tog vi en glass. Kappahl är de som har överlägset finast kläder till honom nu tycker jag, Lindex som var min favorit förut har verkligen tråkat till sina kläder rejält nu, det är inte ofta jag hittar något jag gillar där numera. H&M är det väl sådär med också tycker jag, ibland har dom massor och ibland ingenting. På Kappahl var det dessutom rea så där passade vi på att köpa lite.

Idag har vi lagat lite mat till Hugo och så har han badat i sin pool också. Nu ska jag gå och hänga upp tvätten som blev klar precis.

Här kommer lite bilder på kläderna och så på lillprinsen själv!


Body & byxa från Kappahl


T-shirt & byxa från Kappahl


T-shirt & shorts från H&M


Pyjamaser från Kappahl


Titta vad duktig han är!


Överlycklig blev han när han hittade Olivia uppe på sängen


Skönt att bada i den här värmen


Han försökte dricka vatten från poolen med hjälp av spaden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis lillgubben som blivit stora pojken.

Fina kläder du hittade, köpte du inget till dig?

Måste vara skönt att få plaska i baljan när det är varmt, synd att du inte kan bada där.

Kramar från "farmor"

2009-07-02 @ 17:44:57
Postat av: Erik

Haha! Bra pool! :D



Kramar från "erik"

2009-07-03 @ 08:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0